HANDLEIDING FORUM

BioMau
Site Admin

HANDLEIDING FORUM

Bericht door BioMau » zo sep 24, 2017 8:21 am

HANDLEIDING FORUM

AANGEBODEN
1) Eisen aan het product:
a) Het product moet aan onderstaande kenmerken voldoen:
- Het is duurzaam geproduceerd.
- Het bevat geen schadelijke stoffen.

Het is extra fijn als het product bovendien aan onderstaande kenmerken voldoet:
- Het is ecologisch of biologisch (afbreekbaar).
- Het is fairtrade geproduceerd onder voor de makers aangename werkomstandigheden.

Vermeld dit als het kan erbij, het is leuk om dat te delen en te weten!

b) Als je weet aan welke keurmerken het product dat je wilt aanbieden voldoet, weet je meestal ook aan welk van bovenstaande criteria het voldoet. Voor een overzicht van keurmerken, zie bijvoorbeeld deze pagina.

c) Alle soorten producten mogen aangeboden worden, als ze maar voldoen aan bovenstaande criteria. Voorbeelden zijn kleding van biologisch katoen of wol en speelgoed van duurzaam hout, geverfd met onschadelijke verf op waterbasis, maar ook duurzame meubels, verf, tapijten of bouwmaterialen.

d) Bij twijfel of het product duurzaam genoeg is voor SuperDuurzaam.nl ben ik hier te bereiken. Of: bespreek het op het forum, dan kan iedereen ervan profiteren! Sharing is caring!

2. Waar plaatsen?
Onder ‘Aangeboden’ vind je de verschillende categorieën waartoe een product kan behoren. Klik op de categorie waar jouw product onder valt en maak vervolgens een nieuw bericht aan, op deze manier:

Titel bericht:
Soort product, merk

Inhoud bericht:
- Omschrijving van het product
- Vaste prijs OF richtprijs OF bieden
- Eventueel een foto van het product
- Eventueel een link naar info over het product
- En verder alles wat je zelf van belang vindt ☺

Staat de categorie waartoe jouw product behoort er nog niet bij? Laat het me hier even weten, dan maak ik ‘m zo snel mogelijk aan.

GEZOCHT
1. Eisen
Dezelfde eisen gelden hier als voor het aanbieden van producten.

2. Waar plaatsen?
Onder ‘Gezocht’ vind je de verschillende categorieën waartoe een product kan behoren, plus een categorie ‘overig’. Klik op de categorie waar jouw product onder valt en maak vervolgens een nieuw bericht aan, op deze manier:

Titel bericht:
Soort product, eventueel merk

Inhoud bericht:
- Omschrijving van het product
- Eventueel een foto van het product
- Eventueel een link naar info over het product
- En verder alles wat je zelf van belang vindt ☺

Staat de categorie waartoe het product dat je zoekt er nog niet bij? Laat het me hier even weten, dan maak ik ‘m zo snel mogelijk aan.

ZOEKEN EN VINDEN
Binnen het forum kan op verschillende manieren gezocht worden.
1) Via het zoekmenu rechtsbovenin op alle pagina’s;
2) Via de zoekfuncties onder de verschillende categorieën. Er wordt automatisch gezocht in zowel titels als omschrijvingen.

Voor opmerkingen en of vragen ben ik hier te bereiken.

Ik ben niet persoonlijk aansprakelijk voor welke koop of verkoop dan ook die via superduurzaam.nl of forum.superduurzaam.nl en alle daarbij behorende pagina’s tot stand is gekomen of komt en/of voor welke gevolgen, juridisch of in andere zin dan ook, van het gebruik van bovengenoemde pagina’s en/of subpagina’s.

Auteursrecht
Alle teksten op superduurzaam.nl zijn auteursrechtelijk beschermd en intellectueel eigendom van M.J. Baartman en mogen niet zonder haar daarover te hebben geraadpleegd worden (her)gebruikt (hoe duurzaam dat ook mag zijn ☺). Uiteraard met uitzondering van de door gebruikers geplaatste berichten. Wil je tekst van deze website overnemen, dan mag dat onder de voorwaarde dat direct onder die tekst vermeldt wordt dat deze van supderduurzaam.nl komt én copyright van M.J. Baartman is met daarbij een duidelijke en werkende link naar de oorspronkelijke tekst op superduurzaam.nl. Klinkt ingewikkeld, maar in de praktijk ziet dat er zo uit (heel simpel en kort).
Bron: www.superduurzaam.nl - © 2017 M.J. Baartman

Plaats reactie

Terug naar “Handleiding Forum”